Kamera FF
ONSDAGSTREFF 10. MAI.
Velkommen til onsdagstreff nr 2.
Farmers Field fremstår som normalt og sikkerhetsnettet er hengt opp. Veien er tørr og fin og stripa gror seg til. Kamera funker og idag lørdag 6. mai ble det satt opp ny værstasjon.
Tusen takk til Tore, Tor og Lars for faglig og kyndig arbeid.
Merk: Det jobbes med robotklipper og husrom for denne. Benker og bord er utplassert og traktor-klipperne vil få nye batterier I løpet av neste uke.
Rett og slett bare å fly gutter!
Styret

ONSDAGSTREFFENE STARTER OPP.
Vi opprettholder onsdagstreffene som tidligere. Meningen er å få til en kraftsamling av piloter og nysjerringe uansett vær og vind. Kanskje blir det både skoleflyging, kaffeprat og grilling dersom sommeren er på lur. Anlegget er ellers åpen alle dager som vanlig. I løpet av mai gjennomføres også en vårdugnad med vedlikehold og finpuss av depot og klubbhus.
Når ting er på plass vil også robotklipperen gjøre jobben med å stusse stripa. Om du enda ikke er helt klar så finn frem fly, radio, batterier og dippedutter.
Styret ønsker alle piloter en fin og spennende fly-sesong på FF.
Styret.
