Kamera FF

No images found

Oppstart av Indoor-sesongen 2015/2016 i Hegrahallen

Søndag 6. des braker det løs i Hegra Idrettshall med 3 timer Indoor-flying etter gammelt mønster.  Da blir det gode flymuligheter og att på til salg av kaffe, vafler og pølser.

Flytiden blir fra kl 1200 til kl 1500.  Minner om at flyavgiften for alle 8 treninger er kr 300.-  Dette kan innbetales nå på søndag den 6. des.

Stjørdal Modellflyklubb ønsker alle sine gamle og nye medlemmer velkommen til førjulsflyging i Hegrahallen.  De aller fleste har vel en indoor-modell i hangaren men det skal bli artig å se om det dukker opp noen nye fly av ymse slag.

Droner og helikopter er også velkommen.  Om du du enda ikke er helt flyklar så kan du jo stikke innom å slå av en flyprat.  For de som er sesongklar er det bare å sjekke ror, lade batterier og radiosender.  Husk innesko og kontanter.

VELKOMMEN TIL HEGRAHALLEN !

1 YAK  11-292